.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هیئت بوکس مازندران ابقا شد

در مجمع عمومی هیئت بوکس استان، حسین جعفری به عنوان رئیس هیئت بوکس مازندران ابقا شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ، عصر امروز در مجمع عمومی هیئت بوکس مازندران حسین جعفری با کسب آرا به مدت چهار سال دیگر رئیس این هیئت باقی ماند.

در این مجمع ورزشی حضور همایون اردلان دبیر فدراسیون بوکس و نصرالله پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع بوکس مازندران حضور داشتند، حسین جعفری از 19 رای بدست آمده در این مجمع با کسب 15 رای موافق به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت بوکس مازندران را در اختیار گرفت.

دبیر فدراسیون بوکس در این جلسه با اشاره به مستعد بودن ورزشکاران مازندرانی در رشته‌های مختلف ورزشی بیان داشت: مازندرانی‌ها در اکثر رشته‌های ورزشی حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

همایون اردلان با اشاره به استعداد ذاتی ورزشکاران جوان مازندران خاطرنشان کرد: توجه مسئولان ورزشی استان برای رشد استعدادهای مهم ورزشی نیز مناسب است.

وی در ادامه به عملکرد مناسب هیئت بوکس مازندران اشاره کرد و گفت: به خاطر عملکرد ورزشکاران مازندرانی در بوکس میزبانی مسابقات مختلف دو رینگ در اختیار مازندرانی‌ها قرار گرفت.

اردلان به حضور چهار ملی‌پوش بوکس ایران در مسابقات المپیک 2012 لندن اشاره کرد و بیان داشت: عملکرد مناسب مهدی طلوتی در مسابقات انتخابی المپیک باعث شد که بوکس مازندران در رشته بوکس و در لندن نماینده داشته باشد.

دبیر فدراسیون خواستار همدلی بین روسای هیئت‌ها و مسئولان ارشد ورزش شد و گفت: برای دست‌یابی به جایگاه مناسب در ورزش نیاز است که تعامل مناسبی بین هیئت ورزشی و سازمان ورزش جوانان هر استان ایجاد شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

یاور 16 دي 1393
اخه نوریان لیاقت مربیگری برای مازندران رو داره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.067 seconds.